W dniach 23-30 czerwca 2020 odbył się szereg wirtualnych spotkań roboczych w ramach działalności Pracowni Multilingualism in School and Higher Education, w ramach których wypracowano plany pracy w realizacji następujących wspólnych zadań (dwa z nich koordynowane są przez pracowników UO):
1. Multimodal genres in academic multilingual education (materiały informacyjne i webinaria): koordynacja – prof. UO Katarzyna Molek-Kozakowska, udział – dr Katarzyna Buczek, dr Przemysław Wilk, dr Małgorzata Adams-Tukiendorf, studentka Adila Safarova.
2. English as a medium of instruction (webinaria): udział – prof. UO Katarzyna Molek-Kozakowska, dr Magdalena Szyszka.
3. Citizen science project with schools (warsztaty): koordynacja – mgr Marcin Deutschmann, udział – prof. Dorota Brzozowska, dr Marzanna Pogorzelska, dr Katarzyna Buczek.
4. Schoolscape course about multilingual learning environments (kurs online)
5. Multilingualism in schools: methods and strategies for teaching languages (szkoła letnia): udział – dr Magdalena Szyszka, dr Marzanna Pogorzelska.
6. Chatbots and online interactions & Plain and easy languages in Europe (warsztaty): udział – prof. UO Łukasz Grabowski, dr Katarzyna Buczek.
7. Peter and the wolf goes plurilingual – an interdisciplinary multilingual teaching project (pilotaż do kursu Digital Academy).
2. English as a medium of instruction (webinaria): udział – prof. UO Katarzyna Molek-Kozakowska, dr Magdalena Szyszka.
3. Citizen science project with schools (warsztaty): koordynacja – mgr Marcin Deutschmann, udział – prof. Dorota Brzozowska, dr Marzanna Pogorzelska, dr Katarzyna Buczek.
4. Schoolscape course about multilingual learning environments (kurs online)
5. Multilingualism in schools: methods and strategies for teaching languages (szkoła letnia): udział – dr Magdalena Szyszka, dr Marzanna Pogorzelska.
6. Chatbots and online interactions & Plain and easy languages in Europe (warsztaty): udział – prof. UO Łukasz Grabowski, dr Katarzyna Buczek.
7. Peter and the wolf goes plurilingual – an interdisciplinary multilingual teaching project (pilotaż do kursu Digital Academy).
Zachęcamy do kontaktu osoby zainteresowane przyłączeniem się do zadań.
Tekst: prof. UO Katarzyna Molek-Kozakowska