Ogłaszamy konkurs na organizację 5-dniowego wydarzenia skierowanego do studentów uczelni Konsorcjum FORTHEM (Fostering Outreach within European Regions, Transnational Higher Education and Mobility).
Zgodnie z założeniami konsorcjum oferty mogą być przygotowane przez pracowników uczelni bądź stowarzyszenie (organizację) studentów i muszą zostać zatwierdzane przez uczelnię macierzystą. Następnie, spośród wszystkich ofert zgłoszonych w uczelniach partnerskich, Mobility Mission Board wybierze 10 wydarzeń, które zostaną sfinansowane ze środków projektu.
Zachęcamy do zgłaszania swojego pomysłu na wydarzenie organizowane w Uniwersytecie Opolskim. Eventy powinny zostać zorganizowane w okresie od 1 marca 2022 r. do końca lutego 2023r.
Szczegóły konkursu znajdą Państwo tutaj (formularz w wersji edytowalnej).
Wypełnione w języku angielskim formularze wniosków należy przesłać pocztą elektroniczną na adres forthem@uni.opole.pl do godziny 23:59 (czasu lokalnego) w niedzielę 5 września 2021r.
W razie pytań zapraszamy do kontaktu.